Kan Bureau Hofkes advies geven over hoe reputatieschade te beperken is na negatieve media-aandacht?

Wij begrijpen dat u hulp zoekt op het gebied van crisiscommunicatie. Crisiscommunicatie is erop gericht om imagoschade te beperken. Bijvoorbeeld door de negatieve berichten beslist te weerspreken, en er verder geen aandacht aan te besteden. Of juist een positieve campagne te starten als tegenwicht voor de negatieve publiciteit.

Bureau Hofkes richt zich op reputatieverbetering door de reputatiewaarden van uw organisatie in beeld te brengen middels een gedegen onderzoek onder alle externe stakeholders. Door inzicht in deze reputatiewaarden kan concreet worden gewerkt aan structurele reputatieverbetering. Het vraagt lange termijn commitment van de organisatie om te bouwen aan een sterke(re) reputatie. Een sterke reputatie kan echter tegen een stootje. Voor Bureau Hofkes heeft negatieve publiciteit onderzoekswaarde binnen het uitvoeren van reputatieonderzoek. Het kan helpen blinde vlekken of verbeterpunten binnen uw organisatie inzichtelijk te maken en op te lossen.

Wilt u ook een succesvolle reputatiestrategie?


Neem contact met ons op voor meer informatie en een reputatieonderzoek op maat

Telefoonnummer: 023 5281040
E-mail: info@bhrm.nl