Stakeholderreputatieonderzoek voor ZuidOostZorg

BHRM voert voor ZuidOostZorg een doorlopend reputatieonderzoek uit. De resultaten van het onderzoek geeft ZuidOostZorg belangrijke strategische stuurinformatie. Bij het reputatieonderzoek zijn verschillende stakeholdergroepen telefonisch geïnterviewd door BHRM, zoals; junior en senior medewerkers, strategische partners, vertegenwoordigers van cliëntenraden, cliënten uit de thuiszorg en de cliënten uit de verzorgingshuizen. 

Door het objectieve reputatieonderzoek van Bureau Hofkes weten we of stakeholders ons van toegevoegde waarde vinden en gebruiken we de feedback om de reputatie te borgen en/of te verbeteren.”
Anke Huizenga, Bestuursvoorzitter, ZuidOostZorg

Succesvolle implementatie reputatiebeleid

ZuidOostZorg deelt niet alleen de resultaten maar implementeert ze ook daadwerkelijk in de bedrijfsvoering. Zo laat ZuidOostZorg zien iets te doen met de feedback van de stakeholders. In co-creatie met de stakeholders levert dit ZuidOostZorg zelfs een concreet strategisch plan op voor het komende jaren. ZuidOostZorg heeft in haar jaarverslag 2013 uitgebreid verslag gedaan van het BHRM reputatieonderzoek, met als startpunt het voorwoord van Bestuursvoorzitter Anke Huizenga:

Jaar van openheid en feedback

“Om onze ambities te verwezenlijken hebben we feedback nodig van bovengenoemde doelgroepen om te weten of we op de goede weg zijn. Deze feedback krijgen we vooral als we open staan voor ieders mening. Door met deze feedback vervolgens onze organisatie te verbeteren, maken we onze meerwaarde nog beter zichtbaar. Vandaar het thema ‘dat beetje extra open over ZuidOostZorg’.
Hartelijk dank voor al uw bijdragen!”

A.J. Huizenga
Bestuurder

J.H.M. van Eijndhoven
Voorzitter Raad van Toezicht

 

Reputatiemanagement borgen zorgt voor heldere verslaglegging

ZuidOostZorg heeft letterlijk de BHRM Reputatiebarometer gepubliceerd in haar jaarverslag 2013. Hiermee stelt de organisatie zichzelf een duidelijke norm. ZuidOostZorg streeft ernaar een high performance organisatie te worden. Daarbij is het streven naar continue verbetering essentieel. Door het doorlopende reputatieonderzoek van BHRM monitort ZuidOostZorg haar doelstellingen en stuurt ze bij.
 
Barometer zuidoostzorg jaarverslag
 

Wilt u ook een succesvolle reputatiestrategie?


Gratis kennismakingsgesprek 023 5281040

ontvangersNeem contact met ons op voor een reputatieonderzoek op maat! En ontdek welke mogelijkheden reputatiemanagement kan bieden. Of meld u aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van onze activiteiten en actueel nieuws rondom reputatiemanagement.

Telefoonnummer: 023 5281040
E-mail: info@bhrm.nl
Lees meer >>>