EEN BETROUWBARE REPUTATIE KRIJG JE NIET, DIE VERDIEN JE!

Mildred Hofkes

De afgelopen twee jaar heeft ons bureau zich binnen Nederland kunnen ontwikkelen tot een kennisinstituut op het gebied van reputatiemanagement en reputatieonderzoek. Reputaties en het bouwen op vertrouwen zijn zeer actuele thema’s vandaag de dag. De goodwill van gevestigde organisaties verdwijnt door de mondiale kredietcrisis als sneeuw voor de zon. Deze onrustige tijden laten ons allen zien hoe groot het financiële belang is van een goede reputatie. De praktijk laat ook zien dat een reputatie niet gevestigd wordt aan de hand van bijvoorbeeld een pagina grote advertentie in de krant. Een goede reputatie krijg je niet en koop je niet. Een goede reputatie verdien je.

In deze nieuwsbrief willen wij graag onze nieuwe producten en diensten op het gebied van reputatiemanagement met u delen. Wellicht kunnen wij u hiermee inspireren om na te denken over de waarde van uw eigen bedrijfsreputatie.

Veel leesplezier en… feedback is altijd welkom!

Mildred Hofkes

P.S. Binnenkort ligt onze nieuwe brochure bij u in de brievenbus!


REPUTATIEMANAGEMENT VERTAALD IN FILM

De term ‘reputatiemanagement’ wordt tegenwoordig veelvuldig gebruikt in de media. Toch wordt er geen eenduidige invulling aan gegeven. Bureau Hofkes heeft haar eigen onderscheidende visie op de term ‘reputatiemanagement’ vertaald in een korte film…

KLIK HIER VOOR DE FILM


NIEUW: REALTIME REPUTATIESCAN® VAN BUREAU HOFKES

Een reputatieonderzoek ‘realtime’ laten uitvoeren? Dat kan! Bureau Hofkes heeft hiervoor de Realtime ReputatieScan® ontwikkeld. Deze methode biedt de mogelijkheid om overal waar u maar wilt een reputatiescan ‘live’ uit te voeren.

Zo kunt u bij bijeenkomsten de focus verleggen van een eenzijdige monoloog op een podium, naar een spannende dialoog met de hele zaal. Het publiek (bijvoorbeeld uw medewerkers) krijgt zo een wezenlijke inbreng en geeft input op het reputatievraagstuk dat aan de orde is. Zo bent u niet alleen verzekerd van meer betrokkenheid, maar ook van een collectieve inbreng van alle aanwezigen.