De regels van feedback zijn eenvoudig: je moet er als organisatie wel expliciet om vragen. Bureau Hofkes helpt uw organisatie om feedback te vragen en deze vervolgens op een objectieve manier te indexeren en te structureren. Bij de Methode Hofkes wordt uw reputatie per belangengroep (klanten, leveranciers, medewerkers, politiek, media, aandeelhouders, belangenverenigingen) onderzocht en inzichtelijk gemaakt. Iedere belangengroep heeft een andere relatie met uw organisatie en heeft hierdoor andere verwachtingen. Met de Methode Hofkes krijgt een overzichtelijk beeld van uw reputatie bij de buitenwereld en hoe u hier op kunt sturen.

‘De reputatie onder klanten, medewerkers en aandeelhouders is ook belangrijke indicator van de gezondheid en toekomst van het bedrijf.’
Mildred Hofkes in het Financieele Dagblad, september 2009

Welke belangengroepen u om feedback wilt vragen is per organisatie verschillend.

Voorbeelden zijn:

    • Klanten (verschillende groepen)
    • Medewerkers
    • Leveranciers
    • Beleidsmakers/politiek
    • Aandeelhouders
    • Leveranciers
    • Media/journalisten
    • Belangenverenigingen
    • NGO’s

 

 

Wilt u op een objectieve manier weten hoe de buitenwereld uw organisatie waarneemt? Neem dan contact op met Suzan Heijne den Bak voor een vrijblijvende kennismaking.

Tel. 023 52 81 040 of mail naar info@bhrm.nl