De Feedback Factory®
als vliegwiel voor interne cultuurverbetering

De Feedback Factory® is een succesvolle methode om de resultaten van de Reputatiebarometer® te vertalen naar interne verbeteringen. De resultaten van het reputatieonderzoek werken als collectieve spiegel voor de gehele interne organisatie.

De drie pijlers van het interne verbetertraject met de Feedback Factory
  • Pijler 1: Intern commitment: Iedere medewerker wordt onderdeel van de reputatieverbetering van de organisatie als geheel.
  • Pijler 2: Focus: Het interne traject met de Feedback Factory® is gericht op concrete reputatieverbetering.
  • Pijler 3: Effect: De Feedback Factory gaat uit van het goede binnen uw organisatie. Het verzilvert al het persoonlijke talent dat aanwezig is. Dit vormt dé verborgen reputatiekracht.

Zonder de onderliggende oorzaken te kennen en te benoemen is het moeilijk om tot een positieve doorbraak te komen bij bijvoorbeeld cultuurverandering. Het externe reputatieonderzoek dient voor het opsporen van reputatieproblemen en/of verbeterpunten. Deze worden vervolgens vertaald naar de interne organisatie. De eerste stap van interne verbetering is interne bewustwording en dialoog. Strategisch reputatiemanagement wordt gestuurd vanuit de top, maar moet leven in elke laag van de organisatie om succesvol te zijn.

Reputatieonderzoek van Bureau Hofkes vormt een prachtig fundament om interne gedragsveranderingen teweeg te brengen. De noodzaak voor medewerkers om te veranderen is daardoor heel helder. Zij zijn gemotiveerd om met elkaar de reputatie van hun organisatie te verbeteren. Ik merk als trainer hoe belangrijk dit draagvlak is voor het succes van een training.” 
drs. Milja Falentijn, organisatiepsycholoog en onafhankelijk trainer

Het verschil in kwaliteit ligt erin in hoeverre wat ‘binnen’ wordt beloofd, ‘buiten’ ook wordt waargemaakt.”
Respondent reputatieonderzoek

Wilt u weten wat reputatiemanagement voor uw organisatie kan betekenen?


Neem contact met ons op voor een gratis kennismakingsgesprek

BHRMlogoTelefoon: 023 – 528 10 40
E-mail: info@bhrm.nl
 

Blijf ook op de hoogte van onze activiteiten en actueel nieuws rondom reputatiemanagement en meld je aan voor de nieuwsbrief.