Bureau Hofkes
  • Home
  • Methode Hofkes
    • De Methode Hofkes
    • Stakeholder management
    • Reputatie management
    • FAQ
  • Nieuws
  • Diensten
    • Overzicht diensten
    • Stakeholder reputatieonderzoek
    • Stakeholder dialoogsessie
    • Stakeholder scorecard
    • Lezing stakeholder management
  • Over Ons
    • Over Bureau Hofkes
    • Ons team
    • Klantenportfolio
    • In de media
    • Werken bij Bureau Hofkes
  • Podcasts
  • Contact
  • Zoek
  • Menu Menu
U bevindt zich hier: Home1 / Methode Hofkes stakeholdersmodel en stakeholderonderzoek2 / FAQ

FAQ – veelgestelde vragen

  • Wat is het verschil tussen stakeholdermanagement en reputatiemanagement?
  • Wat is nu precies het verschil tussen imago en reputatie?
  • Wat is het verschil tussen omgevingsmanagement en stakeholdermanagement?
  • Kan reputatiemanagement binnen het takenpakket van onze manager communicatie worden geplaatst?
  • Wat is het verschil tussen klanttevredenheidsonderzoek en reputatieonderzoek?
  • Hoelang duurt het traject van reputatieverbetering?
  • Ik wil graag een reputatieonderzoek laten uitvoeren. Hoe krijgt mij P&O afdeling een actieve rol in het veranderingstraject?
  • Wat zijn de voordelen van reputatieonderzoek ten opzichte van gewoon organisatieadvies?
  • Mijn bedrijf is recent op negatieve wijze in de publiciteit gekomen. Kan Bureau Hofkes mij advies geven over de wijze waarop ik de reputatieschade-voor mijn bedrijf kan beperken?
  • Kan ik alleen een extern reputatieonderzoek laten uitvoeren?

Contact

Office ‘Oceans’
Gonnetstraat 26
2011 KA Haarlem

info@bhrm.nl
023 528 10 40

Volg ons

Nieuwsbrief

Logo BHRM

© 2021 BUREAU HOFKES STAKEHOLDERMANAGEMENT & RESEARCH - Colofon | Cookieverklaring | Privacystatement | Website door: Webmonnik.nl
Scroll naar bovenzijde